Så er det vist tid til en gang opdatering
Emnerne er valg, selvom jeg egentlig havde lidt svært ved at se hvad jeg skulle have fokus på. I takt med arbejdet skrider frem og litteratur læses, så oplever jeg egentlig en god sammenhæng mellem alle 4 punkter.
Jeg vil fra nu af løbende opdatere min blog - og finde små dele fra min hverdag og erfaringer som jeg kan putte ind i en sammenhæng -
Så projektet er startet -
Valget faldt på:
Enme 2: Alternativ og supplerende kommunikation -
Her finder jeg det interessant med " tegn til tale" som vi anvendte meget i min 2. praktik, desuden er denne mulighed meget brugt hjemme hos os selv. Her bruger vi det som kommunikationsform med vores lille dreng Fabian på 13 måneder:
Her kan vi kommunikere og han kan gøre sig forståelig ved bl.a:
Drik, spise, sut, mad m.m
Emne 3: Mediepædagogik -
Valget faldt på:
Enme 2: Alternativ og supplerende kommunikation -
Her finder jeg det interessant med " tegn til tale" som vi anvendte meget i min 2. praktik, desuden er denne mulighed meget brugt hjemme hos os selv. Her bruger vi det som kommunikationsform med vores lille dreng Fabian på 13 måneder:
Her kan vi kommunikere og han kan gøre sig forståelig ved bl.a:
Drik, spise, sut, mad m.m
Emne 3: Mediepædagogik -
Vi brugte også noget tegn-til-tale i min 2praktik, min den ene nevø brugte tegn-til-tale til han var 4-5 år(pga sproglige vaskligheder) og det var en stor hjælp. hans lillebror der er 18 mdr yngre tilegnede sig ret hurtigt mange af tegne, så fra han var en 8-9 mdr kunne han gøre sig forstålig.. med tegn, vi var ikke så konsekvense og bedsteforældrene på den ene siden var skemptisk, men min den ælste brugte en 3-8 tegn ala, Amme, sulten, tørstig,
SvarSlet